21 Ağustos 2011 Pazar

MAGE: THE ASCENSION DOKUZ İLİM - 2

  
TABİAT GÜÇLERİ

TABİAT GÜÇLERİ 1: TABİAT GÜÇLERİNİ SEZME

*Ayrı ayrı odaklanarak hız, yerçekimi, radyasyon, ışık, karanlık, momentum gibi her tür enerjiyi sezme
+ ultra-violet bakışla karanlıkta görme+  
sonik veya radyo dalgalarını GSMleri işitme.



TABİAT GÜÇLERİ 2: TABİAT GÜÇLERİ ÜZERİNDE SINIRLI KONTROL


**Enerji üzerinde sınırlı kontrol; 
yönü, miktarı, dağılımı üzerinde ufak oynamalar; 
Kinetik enerjiye müdahale ederek bir nesnenin yönünü değiştirebilir; 
ışık ve karanlık dağılımını ayarlayabilir, kendini gölgeler veya parıltılar ile kaplayabilir; 
EMP atması, kısa devre yaptırırır, sesi başka yerden çınlatabilir, 
sonik patlama, 
 üzerine gelen ışık dalgaları ile oynayarak (en az üç başarılı zar sonucu olmak kaydıyla) kendisini opak, görünmez kılabilir. Sadece kişisel etkiler mümkündür.




TABİAT GÜÇLERİ 3: TABİAT GÜÇLERİNİ SINIRLI DÖNÜŞTÜRME


***Güçleri sınırlı olarak birbirine dönüştürme  ve şiddetlerini önemli derecede ayarlayabilme; 
duran nesnenin potansiyel enerjisini kinetik enerjiye çevirerek uzaktan telekinetik kontrol; 
soğuğu sıcağa çevirebilme; karanlığı aydınlığa çevirebilme; rüzgarı yıldırıma dönüştürebilme; 
ÖZ 2 ekleyerek ve özcevher ekleyerek, yoktan yıldırım ya da ateş güllesi yaratma; 
yerçekimini itişe çevirerek uçabilme,  i-pod sesini elektriğe çevirme,  
mermilerin vektörünü ters çevirip geri yollayabilme (3 başarılı zar ile)




TABİAT GÜÇLERİ 4: TABİAT GÜÇLERİ ÜZERİNDE BÜYÜK KONTROL


****Artık Büyücü, kişisel değil, daha büyük çapta Güçlere hükmedebilir. 
Bir stadyum dolusu alanı karanlığa ya da ışığa ve ateşe boğabilir;
 gölleri donduracak ya da buz dağlarını eritecek kadar ısı veya eksi ısı yayabilir; 
ormanları, binaları kavurabilir. Bir binaya, konağa gelen ışığı dağıtarak orayı görünmez kılabilir.



TABİAT GÜÇLERİ 5: TABİAT GÜÇLERİNİ SINIRSIZ DÖNÜŞTÜRME


*****
Bu mertebeye ulaşmış Büyücüler, kentlere, denizlere,  kudretli tufanlar, ateş fırtınaları, depremler getirebilirler. 
Nükleer patlamalar, termik ısı patlamaları, yıkıcı elektrik akımları, buz fırtınaları, bitmeyen tipiler, zelzeleler yollayabilirler; kentlerin, bölgelerin ışığını, sesini ateşe, elektriğe dönüştürebilir, kıyıların çekim kuvvetini dönüştürerek dev tsunamiler yaratabilir, ay ışığını aleve çevirebilirler


------------------------------------------------------------------------------------------------------------



RUH


RUH 1: RUHLARI GÖREBİLME

*Büyücü, kendi inanç ve tarzına göre, civardaki ruhları görebilir; 
Şamanlar tabiat ruhlarını daha kolay sezerken, 
Çingeneler Hayaletleri, 
Druidler ise gizlenme Efsunu yapmış Perileri görebilir.



RUH 2: RUH İLE TEMAS & RUH-DUVARI ÜZERİNDE SINIRLI KONTROL


**Mage, bir yer ile Ruhlar dünyası arasındaki tabakayı incelebilir veya kalınlaştırabilir; 
ruhları sınırlı bir şekilde kovabilir veya çağırabilir. Ruh ile temas kurabilir.

RUH 3: TEMEL RUHSAL SEYAHAT&RUHSAL SALDIRI /SAVUNMA 


***
Büyücü, ruhlar dünyasına  geçebilir; 
ruhsal maddeye dönüşerek (Wraith terimleri ile Plazmaya dönüşür ve et gövdesi Corpus olur) 
ruhlar diyarına seyahat eder; 
bir Druid Dreaming'e daha kolay geçerken, 
bir Şaman Umbra'ya (bu konu Werewolf 101 dersinde işlenecektir) daha kolay ulaşır, 
Çingeneler veya Hint Fakirleri veya Necromancerlar ise 
Hiyerarşi kontrolündeki Dış Stygia Eyaletleri olan ve Lejyonerler ile Ruh-köle tacirlerinin devriye gezdiği Shadowlands'e geçebilecektir.



RUH 4: İLERİ RUHSAL SEYAHAT& RUHLARA HÜKÜM   


****Büyücü artık başkalarını da ruhlar dünyasına götürebilir
+ Ayrıca Büyücü bu mertebede ruhlara zara verebilecek saldırılar yapabilir 
veya öfkeli bir ruhu sakinleştirmeyi deneyebilir. 
+ Düşmalarının başına ruhları musallat edebilir.



RUH 5: TAM RUHSAL SEYAHAT & RUH YARATMA


***** 
Mage artık, Shadowlands'dan Stygia ve Tempest'a/Near Dreaming'den Deep Dreaming'e/ Penumbra'dan Deep Umbra'ya ve Horizon Realms'a ulaşabilir. 
Ayrıca ruhsal maddeyi şekillendirebilir ve yaratabilir. (Plazma şekillendirebilir, ruhları yaralayacak silahlar ve fetiş nesneler yaratabilir) 

 --------------------------------------------------------------------------------------------
  
VAKİT


VAKİT 1:  VAKİT AKIŞINI SEZME


*Büyücü zaman akışındaki sapmaları, müdahaleleri, uzaktan izlemeleri sezebilir; 
ayrıca çatışmalarda küçük bir hız avantajına sahiptir. Önce davranır




VAKİT 2:  VAKİT-BİLGİSİ / MAZİ VE İSTİKBAL BİLME


** Büyücü bulunduğu yerin geçmiş veya geleceğine bakabilir. 
Eğer MENZİL 2 ilmi eklerse başka bir mekanın, 
CAN 2 eklerse başka bir kişinin gelecek veya geçmişini, 
FELEK 2 eklerse mümkün diğer olası gelecek veya olabilmiş olabilecek geçmişleri görebilir.




VAKİT 3: VAKİT ÜZERİNDE DENETİM


***Büyücü, zaman akışını sınırlı bir şekilde hızlandırabilir veya yavaşlatabilir. 
Mermiler ağır çekime geçer, kendisi ise olağanüstü bir hızla hareket edebilir vs.




VAKİT 4: VAKİT HÜKMÜ   


**** Büyücü zaman akışını durdurabilir, zar başarısına göre ileri ya da geri "sarabilir".




VAKİT 5: VAKİT BAĞIŞIKLIĞI VE  VAKİT AKIŞINDA SEYAHAT


*****
Zaman akışının Büyücü için artık bir hükmü yoktur, asırlarca yaşayabilir, 
ayrıca kuvvetli büyüler sonrası zaman içinde yolculuk yapabilir. 


Gerçeklik dokusunu zorlayıp yırtan bu tür büyülerin, kuvvetli Paradoks geri tepmesine sebep olma tehlikesi vardır ama.






-DEVAM EDECEK-

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder